„Rokowanie”

To już niemal było. Stało się w czasie przyszłym, ciągle niedokonanym. W którym dzielimy sprzęty, pokoje i szafy. Myślałem o kwiatach do podlewania, w sklepach rozglądałem się za obrusami, kapami, sprzętami do. użytku. Powroty bez powrotów w czasie krótszym, prostszym i bardziej bez. Tutaj będzie. Ramka ze zdjęciem, jedynym, które bym ustawił. Obrazki, kolaż z pocztówek, kamyków i ptasich piórek. Książki, na które nie ma miejsca i brak miejsca.

Z czasem jednak. On myśli, rozważa, że może by sam – stać go. Mnie nie stać na samotność i pojedynczość. Wszystko rozumiem. Te zalety i wady pokoju, który przechodzi. Bo przecież nie chodzi o mnie. Nic we mnie.

Dalej czekam na względną odpowiedź, by móc zacząć planować. By nie planować przedwcześnie. Potem już może być tylko po.

vide: Skrzynia

2 uwagi do wpisu “„Rokowanie”

Skomentuj

