Rozchód wewnętrzny

Pan z magazynku, który wydzielał materiały biurowe. Korektory w pasku, papier, tonery do drukarek, zszywacze, flamastry, długopisy i karteczki samoprzylepne. Pan z magazynku, którego widywałem gdy składałem zamówienie, a on dawał mi do podpisu rw. Którego widywałem na korytarzu, który dzwonił po odbiór. Pan z magazynku z trójką małych dzieci, żoną, kredytem i. Który pewnego razu powiesił się w swojej toalecie.

Dalej chodzę do magazynku z zamówieniem na materiały biurowe.

3 myśli na temat “Rozchód wewnętrzny

  1. Nie wiem, co zrobiło na mnie większe wrażenie: to, że Pan z magazynku popełnił samobójstwo, czy fakt, że nadal chodzisz po materiały biurowe do miejsca, które dobrze pamięta tego Pana.

    Polubienie

  2. jakoś tak przeczuwałam taki koniec, że się powiesił, ale myślałam że w tym właśnie magazynku, a nie w tolecie…

    Polubienie

Skomentuj

