Na pamiątkę spotkania…

Literatura nieobecności… i rozmowa na przekór. I moje oczy wpatrzone, moje uszy słuchające… bo w końcu ktoś mówi bez spuszczania głowy, bez wstydu i poczucia winy. Winy? Głosy brzmią mocno i wyraźnie. Tutaj/Tam, gdzie jest pewna przestrzeń, w której się odnajduję. Gdzie jestem po prostu ja, jaki jestem.

Gdy podszedłem do niego po autograf spytał, co ma mi wpisać w książkę. Miło było zobaczyć jego uśmiech, gdy odpowiedziałem: numer telefonu – którego nie wpisał, a jedynie…

10 uwag do wpisu “Na pamiątkę spotkania…

  1. Martin – nie prosiłeś :D

    Korzenny – zazdrość Ci dupę ściska :D

    Caviardage – powiedz tylko słowo… a dam Ci jego numer telefonu :D

    Lubię to

Skomentuj

